nl
Kwaliteit
Klachten
Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn en wij doen daartoe ons uiterste best. Ondanks onze aandacht en inzet kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. U kunt dan een klacht indienen. U kunt er op rekenen dat wij uw klacht serieus nemen en dat wij alles zullen doen om samen tot een oplossing te komen. Ook helpt uw klacht ons om onze service te verbeteren.
Wat kunt u doen?
Uw klacht kunt u per email sturen naar het secretariaat : info@faceinstitute.nl. Omschrijft u alstublieft zo precies mogelijk uw klacht en op welke behandeling(en), behandelaar(s), locatie en tijd(en) deze betrekking heeft. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op en doen ons uiterste best om de klacht naar tevredenheid op te lossen.
Klachtenfunctionaris
U kunt ook contact opnemen met onze externe klachtenfunctionaris. Deze onafhankelijke klachtenfunctionaris zal uw klacht met de grootst mogelijke zorg behandelen en zoekt samen met u naar oplossing van uw klacht. Zij zijn te bereiken op klachtenengeschillen@dokh.nl en telefonisch op 072-520 83 25.